Enesehindamine

Kursus pakkus mulle palju uut ja huvitavat. Ma ei ole varem õppematerjalide loomisega kokku puutunud, seega kõik tundus alguses väga segane ja keeruline.

Kõige huvitavam oli proovida e-koolikotti H5P materjal koostada. See keskkond tundus mulle intuitiivne ja seda oli lihtne kasutada. Materjali ülesseadmisele läks oluliselt vähem aega, kui olin planeerinud. Samuti mulle meeldis, et seal oli mitu erinevat testide varianti ja sai valida ilusaid taustapilte.

Video tegemine võttis kõige rohkem aega, et saada tehnika ja keskkond koos hästi toimima. Samuti polnud ma varem midagi Youtube üles laadinud ja ka see viis aega ja tundus keeruline, et kõik õigesti seadistatud saaks.

Lugemismaterjalid avasid teemat hästi ja tegid asja palju selgemaks, eriti õpiobjektide ja repositooriumite artikkel. Kuigi see oli kohati veidi kuiv teoreetiline lugemine, avardas see tõesti silmaringi ja pani hindama seda, kuhuni oleme selle teemaga praeguseks jõudnud.

Aga nagu juba mainisin, minu jaoks olid enamus kursusel käsitletud teemadest täiesti uudsed, seega õppisin palju. H5P’st saadud oskused tulevad ka varsti tööalaselt kasuks ja saan edasi katsetada ja õppida.

Leave a comment